Gyakori Kérdések
Ebben a menüpontban összegyűjtöttük és megválaszoltuk leggyakoribb kérdéseiteket. Ha a Pandora ékszerek tárolásáról, megóvásáról vagy tisztításáról szeretnél többet megtudni, klikkelj ide, további kérdések esetén pedig kérünk, írj az info@momentsbox.hu e-mail-címre, és leveledre részletes tájékoztatást küldünk 3 munkanapon belül.
Segítségre van szükségem az ékszerek kiválasztásához. Tudnátok segíteni?
Kérhetek-e ajándékcsomagolást, vagy harmadik félhez történő postázást?
Milyen garanciajogot érvényesíthetek a Moments Boxnál vásárolt ékszereimre?
Segítségre van szükségem az ékszerek kiválasztásához. Tudnátok segíteni?
Ha szeretnéd megajándékozni kedvesed, barátnőd vagy édesanyádat, örömmel javaslunk olyan charmokat vagy ékszereket, melyek tovább emelik a már meglévő szett fényét. Ehhez nincs más dolgod, mint lefotózni a megajándékozott már meglévő kollekcióját, és kísérőleveleddel együtt elküldeni az info@momentsbox.hu e-mail címre. Tanácsadónk a hölgy méreteinek és a rendelkezésre álló ajándékösszeg ismeretében örömmel javasol lehetséges választási opciókat.
Nem akarsz szöszmötölni a részletekkel, de szeretnél biztosra menni? Válaszd tetszőleges összegű ajándékkártyánkat, és lepd meg a megajándékozottat a választás szabadságával és a Pandora ékszerek örök ragyogásával egyaránt!
Kérhetek-e ajándékcsomagolást, vagy harmadik félhez történő postázást?
Imádjuk a meglepetéseket, így örömmel segítünk, hogy Pandora ékszereink segítségével mosolyt csalj kedvesed vagy szeretted arcára. Lehetőséged van arra, hogy rendelésed leadásakor – felár ellenében – díszcsomagolást, vagy harmadik helyre történő biztosított üzleti csomagként való postázási módot válassz. Ez esetben a számlát neked, a vásárolt termékeket pedig a megajándékozottnak továbbítjuk majd (ezt kérlek jelezd a megjegyzéseknél).
Milyen garanciajogot érvényesíthetek a Moments Boxnál vásárolt ékszereimre?
Minden általunk forgalmazott Pandora ékszer eredeti és teljes körű garanciával rendelkezik a vásárlás dátumától számított 12 hónapig. Meghibásodás esetén az egyes ékszerek rendelkezésre álló árukészlet esetén cserére, annak hiányában szakértő általi javításra kerülnek. Amennyiben a probléma jellegéből adódóan az ékszer a garancia ideje alatt nem javítható, az adott darab teljes értéke levásárolható a webshop aktuális árukészletéből.
A garancia nem vonatkozik zárható szerkezettel rendelkező elveszett klipekre, spacerekre és fülbevalókra, elvesztésük esetén a vásárlás értékét nem térítjük meg. Ezeket a speciális elemeket a postázás előtt többször ellenőrizzük, átvétel utáni megőrzésük és védelmük a vevő feladata és felelőssége. Használatból eredő karcokra, kopásokra (shine és rosé ékszerek halványulására), nem megfelelő használatból eredő hibákra nem vonatkozik a garancia.
Van-e lehetőség egyedi darabok megrendelésére és beszereztetésére a Moments Box webáruházon keresztül?
Webáruházunk kínálatában olyan különleges, külföldön beszerezhető Pandora ritkaságokat találsz, melyek a legikonikusabb, legkeresettebb darabok. Partneri márkabolt-hálózatunk a világ minden pontján abban segít minket, hogy folyamatosan exkluzív kínálatot biztosítsunk érdeklődőinknek és vásárlóinknak. Egyedi megrendelések teljesítésére azonban sajnos nincs módunk.
Ha régóta vágysz egy kinézett darabra, figyeld rendszeresen weboldalunkat, vagy írj az info@momentsbox.hu e-mail-címre. Ha többen is ugyanazt a darabot keresitek, igyekszünk nyitott szemmel járni. ;) |